عرض مشاركة واحدة
قديم 03-17-2007, 02:07 PM   #1 (permalink)

desperadoi

عضو نشيط
 




 
desperadoi على طريق التميز

افتراضي



اصعب كلمة هى احبك لان المصارحة بالحب شئ صعب مش سهل ان حد يصارح بحبه للانسان اللى بيحبه




desperadoi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس