عرض مشاركة واحدة
قديم 05-24-2009, 09:42 AM   #1 (permalink)

gogo.queen

عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي



ليه يعنى

ده انت عباس حتى

اكيد لابسين نضارات

وانا مش بحب اتكلم عن نفسي

خلاص ياجماعه انا وهو اتخانقنا واطلقنا



222222222222222222




gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس