عرض مشاركة واحدة
قديم 05-25-2009, 02:59 PM   #48 (permalink)

TiTo lamor

عضو شرف !!
 




 
TiTo lamor على طريق التميز

افتراضي


بلاش أقول أنا سيدتك على كل شىء



أنا هعترف





يقولك في قردين واحد حظه حلو والثاني حظه تعبان (منحوس) طول عمره



المهم كانوا قاعدين يدردشوا ، قال اللي حظه حلو للمنحوس :



إيه رايك نروح (مزرعة الهندي) وناخذ موز ؟ !





رد عليه المنحوس :





اوك !!



و راحوا ، اللي حظه حلو طلع فوق يقص الموز والمنحوس تحت عشان ياخذ الموز





المهم .. شويه وجاه الهندي ومسك المنحوس وضربه ضرب .





المهم على الحال دا ثلاث أيام ، وهم رايحين للمرة الرابعة قال المنحوس للي حظه حلو :



أنت دايمآ فوق وأنا أكون تحت ، وأنا اللي بنضرب ، المرة دى أنا بطلع



فوق أقص ، وانت تكون تحت تاخد الموز.



قال الي حظه حلو:



اوك!!



المهم اتفقوا ، و لما شافهم الهندي ومعاه اثنين ، ولما وصل عندهم قالللى معاه:



جيبوا الي فوق الي تحت دايما بضربه !!!



هههههههههههههههههههههههه



التوقيع
سيرفر دونلودز2 لأهم الاحداث العالمية " رياضة عالمية - سينما حقيقية - روئع الأحداث العالمية " فى بيتك حصرياً من دونلودز2 للتواصل هنا
TiTo lamor غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس