عرض مشاركة واحدة
قديم 07-19-2012, 01:28 AM   #1 (permalink)

kokedvd

عضو جديد
 




 
kokedvd على طريق التميز

افتراضي



و انا بقا عشان الملك هبستهالكم اوى انا هبتدى ب0 اللى بعدى بقا يقول 0 و اللى بعديه هيقول 2 واللى مش هينفز وربنا لصفر من الاول




kokedvd غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس