منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

قسم المهيسين فى الارض هيس هيس كلة كويس و يامهيساتى هيس حياتى

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



طفل يخرج من قبرة لينتقم من امه حيا

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته طفل يخرج من قبره لينتقم من امه التي دفنته حيا ً هذه القصه حقيقه سمعت

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-01-2008, 12:50 AM   #1 (permalink)
• ĞêŋęŘąl MąŋāģęŘ •
 
الصورة الرمزية Admin
 




 
Admin تم تعطيل التقييم

افتراضي



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته







طفل يخرج من قبره لينتقم من امه التي دفنته حيا ً







هذه القصه حقيقه



سمعت القصه العجيبه

من الأم نفسها





القصه دى اشتهرت فعلا فى احدى الدول العربيه





و إللي مش مصدق القصه

حديلله رقم الام ويتصل ويتاكد بنفسه





القصه من البدايه





عاشت قصة حب مع شاب

تقريبا سنتين







واتحدوا المنطقه كلها عشان يتجوزوا







المهم تم الزواج بعد عذاب

وتعب وكان أحسن فرح اتعمل حسب مابتقول





مرت السنين





جابت الأم الولد الأول وبعده الثاني وبعده الثالث حتى الخامس









ولما حملت سادس مره





قالها زوجها أنا أريد بنت ولو جبتي ولد حطلقك









الام إنصدمت من كلمة حطلقك











وقالت اعمل المستحيل بس ميطلقنيش





عايز بنت أجيبله بنت بس ازاى؟!







(((عشان هيا كل مره تجيب ولاد حتى المنطقه بينادوها





ام الولاد))





ما لقت طريقه إلا ام محمد







حكتلها عالقصه وقالتها تساعدها









المهم فكرت ام محمد وقالت ولا يهمك









خلي بس موعد الولاده يجي









بعد كده ربنا يسهل













ام محمد عندها معارف في إحدى المستشفيات في قسم الولاده









المهم إتفقت مع الدكتور أحمد علاء خواجه







على أنه إذا الأم جابت ولد يبدل الولد مع أي بنت مولوده في المستشفى







وقالت الأم بدفعلك إللي انتا عايزه بس انقذنى اعمل معروف

المهم غرته الفلوس









على رأى المثل الفلوس تعمي النفوس









وافق الدكتور أحمد على طلبهم











يوم جا وقت العمليه









ولدت الأم





بس







جابت ايه











جابت













ولد







ولد مثل القمر









بس للأسف حتستغنى عنه











جا الدكتور عند الام عشان يفحص حالتها











قالتله يلا روح بدل الولد بأى بنت









شوفوا كيف تستغنى عن ولدها بكل سهوله وبرود















رد عليها الدكتور

لا إسمحولي ما أقدرش اشارك فى العمليه دى











ردت الأم قالت ازاى بعد ماخدت الفلوس تقول كده



















راحت ام محمد تفكر و بعدين قالت





ايه رايك نذبحه ونقول لجوزك انك جبتي بنت وماتت بعد كده







قالت لا ازاى اقدر أذبح قطعه من لحمي وروحي







قالت ام محمدبراحتك خلي جوزك يطلقك









خافت الأم من الكلمه دى







قالت ام محمد طب ايه رأيك ندفنه فى صحراء

ونخليه يموت لوحده و بكده منبقاش احنا اللى قتلناه...







المهم الأم بعد ما إقتنعت راحت هي ام محمدونفذوا الجريمه







بس قبل ما تدفنه

رضعته من حليبها





ودفنته









رجعت الام بيت جوزها







قالتله جبت بنت بس ماتت





قال كذابه لازم أروح أتاكد بنفسي





ام محمد راحت المستشفى وإتفقت مع بعض الدكاتره والممرضين على أنه الزوج لو جه يقولوا له أن مراته جابت بنت بس ماتت واغرتهم بالفلوس









راح الزوج و تأكد وطلع أنه فعلا زوجته جابت بنت بس ماتت









المهم خلاص صدق أنه البنت فعلا ماتت









والأم قلبها متقطع

على ولدها إللي دفنته











بعد مرور شهر









هنا تبدأ القصه











بعد شهر او أكثر بشويه





راحت الأم عند ام محمد





وقالت لها عايزه اشوف ابني







حروح عند ابني







قالتام محمد يا هبله ابنك مات وشبع موت بقاله اكثر من شهر

انسيه يا مجنونه







الام صممت وفعلا راحت

















بقت الام تدور عالمكان إللي دفنته فيه







عشان دى صحراء وبقالها أكثر من شهر من دفنته











وقعدوا يدوروا عالولد







فجأه

























فجأه

























بدون إنذار

























فجأه

















سمعت الام وام محمد









صوت طفل بيعيط













صرخت ام محمدوقالت اعوذ بالله ده صوت جني المنطقه ما فيهاش حد













قالت الأم







لا ده صوت ابنى













قالت ام محمد يا هبله

ابنك مات عارفه يعنى ايه مات يعني مات

يعني خلاص إنسيه















المهم الأم أصرت وقالت أنا قلبي يقولي أن ده صوت ابني ولازم اروح أشوفه











وقعدوا يقربوا من مكان الصوت











وتتوقعوا شافوا ايه هناك























شافوا حاجه غريبه





























شي ما يخطر على البال





















شافوا

























والله حاجه غريبه فعلا

















إللي شافوه

























هو























أن الولد هو إللي كان

بيعيط















ولقوه حافر مطلع نفسه من تحت













سبحان الله شهر كامل















تحت الرمال الحاره وعلى ضوء الشمس الحارق









بدون اكل ولا شراب وعمره ما كمل شهرين









سبحان الله





خلوني اكمل









المهم خافت ام محمد وقالت للام ده مش ولدك













الأم فرحانه عشان شافت ولدها













المهم









تتوقعوا ايه من الولد























حاجه اغرب من اللى فات























حاجه غريبه غريبه غريبه



































الولد اتكلم







أيوه تكلم مستغرب ليه







وقال











ماما











ماما

















وفوق ماما زاد كلمه وقال















ماما









ماما















ماما







انا جائع





















بالعربيه الفصحه قالها







جائع ما قال جعان









ده حسب كلام الام













سبحان الله













المهم











جت الام عايزه تحضن ابنها عشان ترضعه من حليبها





































صرخت ام محمد









وقالت لا لا ده مش ابنك ومش انس اصلا





ده من الجن يلا بينا نمشي بسرعه



















قالت لادا ابني وهو من شدة الجوع اتكلم







حرضعه ويحصل اللى يحصل













المهم حضنت الام الولد















وعايزه تريد تخلي فم ولدها في صدرها



















صرخ الولد صرخه قويه







وقال





















ماما















ماما













ماما













أنا جائع

















بس





























بس































ما









أريد

















أشرب









من حليبك















شوفوا تخيلوا وقولوا سبحان الله





من كثر الولد كاره أمه قالها ما اريد اشرب من حليبك







سبحان الله











بكمل الولد قال ايه







قال







ماما

ماما

أنا جائع

بس

ما

اريد

أشرب من حليبك







وكمل وقال















ماما





















أنا



















أريد























أريد































































أشرب

















































حليب











































حليب جهينه كامل الدسم







هههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه











معلش تعيشوا وتاخدوا غيرها




التوقيع


I'aM Not Special
, I'aM Just LiMiTeD EdiTion




صفحتنا على الفيس بوك :-
http://www.facebook.com/Downloadiz2Com


Admin متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم قسم المهيسين فى الارض

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 01:57 AM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd