منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

الآقترحات و الشكاوى طرح و مناقشة ما يواجهك من مشكلات فى المنتدى



أستفتاء أية رأيك نرفع على لينك واحد ولا نجزء 200 ميجا الجزء ولا 100 ميجا الجزء؟

قسم يا معلم علشان مشاكل الشبكات ولو قطع تبقى بسيطة 100 ميجا متبقاش 300 او 400 شكرا لديمقراطيتك يا غالى

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-07-2009, 02:25 PM   #1 (permalink)
عضو جديد
 




 
mando_2010_20 على طريق التميز

افتراضي



قسم يا معلم علشان مشاكل الشبكات

ولو قطع تبقى بسيطة 100 ميجا متبقاش 300 او 400



شكرا لديمقراطيتك يا غالى




mando_2010_20 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم الآقترحات و الشكاوى

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 04:41 AM


RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd