منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

القسم الترفـــيهى قسم هتموت من الضحك فية



سجل حضورك في القسم الترفيهي

هههههههههههه تسلم ايديك يا سمعه مره طالبه مشاغبه المدرس اشتكاها للمدير المدير بعتلها قال لها "عملتى ايه؟" قالت له "ولا

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-20-2009, 02:32 PM   #11 (permalink)
عضو شرف !!
 




 
MR.HERHER على طريق التميز

افتراضي


هههههههههههه



تسلم ايديك يا سمعه



مره طالبه مشاغبه المدرس اشتكاها للمدير المدير بعتلها قال لها "عملتى ايه؟" قالت له "ولا حاحه رميت ورده من الشباك" قال "بس كده؟" قالتله "اه" بعد شويه لقى طالبه مدغدغه ومكسره سالها "ايه الى عمل فيكى كده؟" قالت له "انا ورده الى اترميت من الشباك."



MR.HERHER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم القسم الترفـــيهى


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 09:12 PM


RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd