![]() |
| |||||||
| القسم الترفـــيهى قسم هتموت من الضحك فية |
| | أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
| | #11 (permalink) | |
| هههههههههههه تسلم ايديك يا سمعه مره طالبه مشاغبه المدرس اشتكاها للمدير المدير بعتلها قال لها "عملتى ايه؟" قالت له "ولا حاحه رميت ورده من الشباك" قال "بس كده؟" قالتله "اه" بعد شويه لقى طالبه مدغدغه ومكسره سالها "ايه الى عمل فيكى كده؟" قالت له "انا ورده الى اترميت من الشباك." | |
| | |
| مواقع النشر (المفضلة) |
جديد مواضيع قسم القسم الترفـــيهى |
| |
| |
| Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd |