منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

القسم العام تجد هنا المواضيع العامة والتي لايوجد لها اي صلة باي منتدى اخر هنا

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



اية رايك فى الاعضاء دى ..!@!

[quote name='~ScOrPiOn~' post='951084' date='Dec 28 2009, 03:08 AM']منتا عارف يا علوة وجربت هناك يوم ما انت كنت فى الفرح ولا

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-28-2009, 01:50 AM   #91 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 
الصورة الرمزية SheKo
 




 
SheKo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى SheKo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SheKo إرسال رسالة عبر Skype إلى SheKo

افتراضي


[quote name='~ScOrPiOn~' post='951084' date='Dec 28 2009, 03:08 AM']منتا عارف يا علوة وجربت هناك يوم ما انت كنت فى الفرح ولا نسيت





اية رايك شغل سياح تمام



اكمل ولا .... الطيب احسن[/quote]





هما خلوا فيها كرم ولا بطيخ دة خربوا الدنيا خالص



نمنا علي البلاط يا عم عصام هههههههه



يلا بقي صحيح كفاية سياح



التوقيع



و رجعت من تاني سلطان زماني


SheKo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-30-2009, 12:48 AM   #92 (permalink)
المدير العام
 
الصورة الرمزية Elwaad Elcool
 




 
Elwaad Elcool تم تعطيل التقييم

افتراضي


[quote name='~ScOrPiOn~' post='950764' date='Dec 23 2009, 01:37 AM']انا هقول رأى فى الواد الكول





محمد شخصية لذيذة تتحب بجد من اول مرة تشوفة فيها



طيب ؛ جميل ؛ زو اخلاق عالية ولكن اكيد مع ال... بيبقى .... (انتو فاهمين الباقى )





لما بدخل المنتدى ومشفش اسمة فى الموجودين الان بدايق واخرج تانى طول ما هو موجود منور المنتدى



وبالزات بمواضيعة الجميلة والاحلى فى مواضيعة تظبيطة للموضوع بينسق بطريقة رهيبة ميحبش يكون فى غلطة عندة



دايما هادى مبيعملش مشاكل زى كدة دايما محترم وكل الناس بتحترمه لما بيحصلش مشكلة بيحاول انو يحلها ببساطة قلبة طيب ومبيشلش من حد حتى اقرب اصحابة كان زعلان معاه بس هو مشلش منه وقال عادى دة مهما كان صاحبى



بصراحة انسان فى غاية الجمال من كل الاتجهات





انا مش بجامل بس كله عارف محمد على اية

...



ولو نسيت حاجة متزعلش يامحمد منى ..انت دايما الافضل



ودة كان راآى فى محمد يلا عايزين اقبال .... اكتر[/quote]



انا مش عارف ولهي يا عصا اقولك اية انت بجد ولهي من الناس اللي بعزهم جدا وبحب اعد اتكلم معاهم



وانت من اكتر الناس اللي بحس انهم خايفين على المنتدى وعايزين يعلوة وبترفع معانا حاجات كتير رغم انشغالك



وكل لما تلاقي لبمنتدى نايم بتعمل موضوع



زي الموضوع الرائع دة عشان الناس تصحى وتشارك معانا بجد اصلي يا عصام باشا






التوقيع
Elwaad Elcool غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-30-2009, 01:05 AM   #93 (permalink)
• ĞêŋęŘąl MąŋāģęŘ •
 
الصورة الرمزية Scorpion
 




 
Scorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر MSN إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Skype إلى Scorpion

افتراضي


شعور متبادل وانت ش مجرد صاحب وبي انت اكتر من اخ بجد



التوقيع








For Uploder
Short Link | Up Imag | Help Uploder
Scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01-11-2010, 09:00 PM   #94 (permalink)
مشرف قسم الريمكسات
 
الصورة الرمزية YoKa
 




 
YoKa على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى YoKa إرسال رسالة عبر Yahoo إلى YoKa

افتراضي


انا عاوز رد بصراحه يا شبابيك

عاوزكووو لما تعرفوني تقولو رايكوو فيا بصراحه

انا عاوز اتكلم عن عصام

هو شخصيه جدعه جداًَ

ومحبوب جداً يمكن يكون مكروه بسبب انو مش بيحب حد يلعب في حاجه تخصو بس ذي ما المثل بيقول

تعرف عصام يقولك اه تقولو عاشرتو يقولك لا

معلش كده انت مش عرفتو

عصام من اجمل اصدقائي ومن احب اصدقائي هو مش مجرد صاحب ده اخ واخ عزيز جداً

احلي تحياتي

انا لسه جديد واتعرف عن سحس وعلي سمسم

الاتنين برده ناس لطاف جداً

وحسام شخص طيووووووووووب اوي وتمنالو كل خير وبجد يا عصام موضوع جميل اجمل تحياتي



التوقيع

Yoka
YoKa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01-11-2010, 09:49 PM   #95 (permalink)
• ĞêŋęŘąl MąŋāģęŘ •
 
الصورة الرمزية Scorpion
 




 
Scorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر MSN إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Skype إلى Scorpion

افتراضي


اية يابنى كفاية ...



كدة هيكرهونى



هههههه



اشكرك ياياسر والله انت الاحسن وكفاية انك عارف صحابك وبتسأل عليهم دى احلى حاجة فيك

وبصراحة احنا عندنا هنا شوية اعضاء فى منتهى الجمال ومن ابرزهم الناس اللى قولتهم



التوقيع








For Uploder
Short Link | Up Imag | Help Uploder
Scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01-12-2010, 01:20 PM   #96 (permalink)
مشرف قسم الريمكسات
 
الصورة الرمزية YoKa
 




 
YoKa على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى YoKa إرسال رسالة عبر Yahoo إلى YoKa

افتراضي


انا اتعرفت علي نصهم فاضل النص التاني واتمني اني اعرفهم ده شرف ليا اكيد



التوقيع

Yoka
YoKa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-09-2010, 04:46 PM   #97 (permalink)
عضو مجتهد
 




 
hassanalnaimi على طريق التميز

افتراضي


الله يعطيك العافية فكرة حلوة اضيف رحم الله امرء اهدا الي عيوبي

من منا ليس له عيوب

عنجد اتمنى من الاعضاء لمن يشوفوا علي اي شيئ اكيد بيكون مش مقصود

ولكن ارغب في ان اسمع تعليقاتكم وارائكم في حا حدث شيئ مش مظبوط

وايضا اعني بالاخص الادارة العامة والادارين والاعضاء

ارى فيهم الثقافة المرجوة لنهضة المنتدى الى الافضل ولايتحقق ذلك الا بالتعاون بين الاداريين والاعضاء والمواضيع المتميزة والنقاشات والحوارات المجدية نفعا

وسلامي للجميع



hassanalnaimi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-21-2010, 09:59 PM   #98 (permalink)
• ĞêŋęŘąl MąŋāģęŘ •
 
الصورة الرمزية Scorpion
 




 
Scorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر MSN إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Skype إلى Scorpion

افتراضي


ياتيتو البوب خش ظبط الموضوع دة وضيف الناس الجديدة وروق الدنيا كدة



انا كنت ممكن اعمله



بس عارف انك هتعمله احسن منى



يلا بابوب عيش وزبطنا



التوقيع








For Uploder
Short Link | Up Imag | Help Uploder
Scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-21-2010, 11:58 PM   #99 (permalink)
مراقب سابق !
 
الصورة الرمزية Samurai
 




 
Samurai على طريق التميز

افتراضي


[quote name='Scorpion' post='973536' date='Jun 21 2010, 10:59 PM']ياتيتو البوب خش ظبط الموضوع دة وضيف الناس الجديدة وروق الدنيا كدة



انا كنت ممكن اعمله



بس عارف انك هتعمله احسن منى



يلا بابوب عيش وزبطنا
[/quote]



تم يا عصام باشا

انت تؤمر يا حبيب قلبى

وطبعا لم يتم اضافة ثلاتى الانقلاب فى المنتدى لاسباب كتير ويبقى يخلى الفوضى تنفعهم



التوقيع

Samurai غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-22-2010, 03:14 AM   #100 (permalink)
مراقب عام
 
الصورة الرمزية TITO ELPOP
 




 
TITO ELPOP تم تعطيل التقييم
إرسال رسالة عبر MSN إلى TITO ELPOP إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TITO ELPOP إرسال رسالة عبر Skype إلى TITO ELPOP

افتراضي


[quote name='Scorpion' post='973536' date='Jun 21 2010, 10:59 PM']ياتيتو البوب خش ظبط الموضوع دة وضيف الناس الجديدة وروق الدنيا كدة



انا كنت ممكن اعمله



بس عارف انك هتعمله احسن منى



يلا بابوب عيش وزبطنا
[/quote]



تــم يا معلم ..



التوقيع







TITO ELPOP غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم القسم العام

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 12:31 PM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd