منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

الحب والرومانسية كل مايتعلق بالحب من مشاكل وانواع الحب.وأروع ماقيل فى الحب واجمل قصص الحب الرومانسية

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



قصه حب حقيقيه بجد

الجزء الثانى (طلب هجره) الفصل الاول (انااسفه بس ممكن؟؟؟ ) على فكره الجزء التانى صغير بس اجمل لكى نتابع الاحداث

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-18-2009, 05:25 PM   #61 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


الجزء الثانى

(طلب هجره)

الفصل الاول

(انااسفه بس ممكن؟؟؟ )

على فكره الجزء التانى صغير بس اجمل

لكى نتابع الاحداث احب انى اذكركم ان سمسمه و سمسم لسّه عذاب: :

دودى خلاص اتجوزت واحد محترم جدا جدا جدا

:

الف الف مبروك للملاك(دودى)

دودى مع جوزها وسمسم.....

مودى(جوز دودى):اخبارك ايه يا سمسم؟

سمسم:الحمد لله انا كويس وانتوا اخباركم ايه؟

دودى:مفيش احسن من الجواز يا ابنى :

مودى:انتا مش ناوى تعملها؟

دودى:بلاش السيره دى يا مودى دلوقتى

مودى:انا اسف هو فى مشكله عندك يا سمسم ؟انا ممكن اساعدك احنا بقينا اهل....

سمسم:لا عادى بس انا عندى اسباب تمنعنى من الجواز بلاش نذكرها دلوقتى لانتوا لسّه عرايس جداد الف مبروك(ومع الف سلامه )"الواد ده رومانسى":

.....................

بعد خروج سمسم من عند اخته قعدت دودى مع مودى و قالتله حالة سمسم وسمسمه بأختصار و كان موقف مودى كالتالى...........

مودى مع سمسم ::::::::::

مودى:سمسم ممكن نتكلم مع بعض شويه فى موضوعك؟

سمسم:انا اسف بس مش بحب افتح الموضوع ده وعلى فكره انا خلاص طلبت الهجره لاستراليا و على وشك انها يتوافق عليها لانهم طالبين تخصصى هناك في شركه بيشتغل فيها واحد صاحبى و هو اللى بيسعى في الموضوع من هناك

.... بس الموضوع لسّه سر

مودى: لالالالالالالا

اياك تفكر في الموضوع ده تانى انت مش عندك قلب

والبنت الغلبانه اللى مستنيه اشاره منك علشان تكمل حياتها(حرام عليك)

سمسم:انا عملت كده علشانها و بعدين لمّا اسافر اعتقد انها هتستسلم للامر الواقع

مودى:تفكير(غبى) البنت اقسمت و اعتقد انها خلاص استسلمت لحبك يا ابنى اللى اعرفه ان(روميو وجولييت) مش هتتكرر تانى

..............................

سمسمه مع دودى



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 05:28 PM   #62 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


(الجانب الاخر)
دودى:اخبارك ايه يا حبيبتى؟

سمسمه:الحمد لله و الجواز عامل ايه معاكى؟

دودى:منتهى السعاده وانتى مش ناويه؟

سمسمهالدموع فعنيها)قولى لاخوكى(غبى)

هو فاكر انى ممكن انساه ولا ايه ده يبقى مش عارف مين سمسمه.

دودى:انا اسفه بس انتى غبيه اوى ,حاجه من الاتنين لازم تعمليها....

تاخدى خطوه ايجابيه معاه او ترضى بالنصيب و تتجوزى و تكملى حياتك بقى

سمسمه: الموت عندى اهون من انى اتجوز غير اخوكى(بحبه)

....................................





طب ايه الحل يا ناس (الواد هيسافر)؟؟؟

..................................

دودى مع سمسم...........

دودى:اناعرفت انك مسافر الكلام ده صحيح؟

سمسم:ايوه انتى عرفتى من مين؟

دودى:قبل ما تسافر لازم تعمل حاجه الاول.

لازم تعرف سمسمه علشان تحلّها من وعدها (خلّى عندك دم)

سمسم:انتى عرّفيها انا مقدرش اقعد معاها انتى عارفه كويس ليه.

دودى:"انا اسفه بس ممكن انت تقعد معاها تانى,انا هعزمها عندى على الغدا و انت هتكون هنا بالصدفه و تقعد معاها و تتكلموا مع بعض

سمسم بعد تفكير عميق(انا موافق)


................................



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 05:29 PM   #63 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


الفصل الثانى من الجزء التانى





(هو مين ده؟؟)

بدون ذكر تفاصيل مملّه دودى مع مودى مع سمسم مع سمسمه

مودى:مش ناوين تاكلوا انا جعان جدا

دودى:كلى يا سمسمه انتى مكسوفه من سمسم ,ممكن يقعد برّه ياكل لوحده عادى يعنى .

سمسمه:ومين اللى يفتح نفسنا على الاكل .

سمسم:قصدك يسدّها ,بلاش نفاق.(قليل الذوق طول عمرك)

سمسمه:انا مش منافقه و على العموم اتفضلوا انتوا كلوا انا في الصالون ,انا شبعت.

مودى:لو خرجتى محدش هياكل فينا و بلاش لعب العيال ده

سمسم:انا اسف يا سمسمه كنت بهزر ( يا هزارك البايخ يا اخي )

.............................

بعد الاكل........................

سمسم :انتى عامله ايه في الحياه يا سمسمه؟

سمسمه:يهمك تعرف ليه ؟

سمسم:انتى اختى يا سمسمه و جارتى و اكيد يهمنى انى اعرف.

سمسمه:اختك و جارتك بس:

سمسم: ...............

سمسمه:يا جدعان الواد ده مش عنده ريحة الدم انا ماشيه

سمسم:انتى عارفه انى خلاص يا سمسمه شلت الموضوع ده من دماغى و يا ريت انتى كمان تنسيه.

سمسمه:لو مكناش عند اختك كنت قلعت اللى في رجلى و فوقتك من اللى انت فيه,سمسم ,انا عند وعدى ومش هتجوز غيرك انسى انى اكون لغيرك

مودى:شايفه الحب يا دودى انا هعيط يا جدعان

خلى عندك شويه رحمه يا سمسم و قوم هات ابوها و المأذون.

سمسم:انا عندى ليكى رجاء يا سمسمه و ده هيكون وصيه ليكى و ارجوكى تنفذيها.

سمسمه:انا ممكن اعمل اى حاجه الا انى اغضب ربنا

سمسم:انا عندى ليكى عريس و عاوزك توافقى عليه,ممكن.

سمسمه:بعد اذنك يا استاذ مودى ,بعد اذنك يا دودى شكرا على الغدا و انا ماشيه

دودى:استنى يا سمسمه ,سمسم ممكن تكمل كلامك

سمسم: انا مسافر يا سمسمه و مش راجع مصر تانى و كنت عاوز اطمن عليكى مع شخص انا متأكد انك هتكونى سعيده معاه لانه فعلا انسان محترم و هيحافظ عليكى

سمسمه:خلاص خلّصت كلامك؟

سمسم:لا لسّه ,لو عاوزه تسعدينى و فاكر لى اى حاجه حلوه عملتها معاكى و عاوزه انى اسافر و انا مستريح ممكن توافقى؟

سمسمه:اولا-انت عمرك ما عملت ليّا حاجه حلوه.

ثانيا-لو انت عاوز تستريح قبل السفر مش تدور على راحتك في انك تعذبنى

ثالثا-قبل ما تدور على سعادتى اعرف هى فين ,سعادتى مش هتكون مع غيرك ,وانا مقدرش ابنى سعادتك على خيانه لانسان اعيش معاه و انا بفكر في واحد تانى ,دى تبقى خيانه يا اللى بتقول انك متدين

سمسم:ارجوكى افهمينى ,انا مقدرش اعيش معاكى و احرمك من الاطفال.

سمسمه:انا موافقه ,انت مالك انت ,سعادتى هتكون معاك انا عاوزاك تقتنع ان الاطفال مش اهم من انى اعيش معاك في بيت واحد .كفايه كده حرام عليك انت ايه مفيش قلب.ازاى بتقول انك بتحبنى و فنفس الوقت بتحاول تعذبنى معاك يا اخى





انا خلاص زهقت من كل حاجه و اولها منك انت ,انا خلاص مش عاوزه حاجه تانى من الدنيا غير انى ادخل بسببها الجنه ,و على العموم انت حر ,تسافر تقعد مش هتفرق انا اخدت القرار ومش ناويه ارجع فيه

......................................

تركت سمسمه البيت وكلّه :

..........................

اما دودى ومودى حاولوا انهم يقنعوا سمسم انه يرجع عن قرار السفر لكن دون جدوى بل على العكس اقنع دودى انها تحاول تقنع سمسمه انها تتجوز من العريس اللى جايبه



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 05:31 PM   #64 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


الفصل الثالث
(من الاخر انا موافقه)



دودى مع سمسمه.................

دودى:لحد امتى يا سمسمه هتفضلى كده مش شايفه ان الحكايه دى ملهاش غير حل واحد

سمسمه:انا عارفه انتى عاوزه تقولى ايه و اللى فى دماغك ده مش هيحصل ابدا

دودى:ممكن تفكرى بعقلك شويه و تسيبك من قلبك

سمسمه:انا عقلى و قلبى واحد انا خلاص مش عاوزه حاجه من الدنيا غير انى اخدم دينى او ان سمسم يرجعلى تانى غير كده انا مش عندي حاجه اقولها.

دودى: سمسم خلاص مسافر اما حكاية انك تخدمى دينك دى ,فمن امتى الجواز بيمنعك من انك تخدمى دينك؟

ده من اهم الحاجات اللى ممكن تخدمى بيها دينك ,انك تنجبى اطفال صالحين يكونوا عون للدين الاسلامى,انتى نسيتى اهم اهداف الزواج؟

سمسمه:بس انا مش عاوزه اخون انسان وثق فيّا بأنى اعيش معاه و انا بحب انسان تانى؟

دودى:واذا كان التانى مش من نصيبك يبقى خلاص الحياه تقف؟ افرضى انه مات ,افرضى انه اتجوز واحده تانيه,افرضى انه خلاص بيكرهك يا شيخه ؛هتعملى ايه؟

انا شايفه انك كده بتعترضى على قضاء ربنا

وده في حد ذاته ممكن يكون معصيه

يعنى اللى خلق سمسم مخلقش انسان غيره مناسب ليكى؟

ممكن طلب صغير و رجاء من اختك دودى؟

ممكن توافقى على العريس اللى جاى من طرف سمسم وتشوفي اذا كان انسان كويس ومناسب ليكى وعندك فترة الخطوبه,لو حسّيتى انك مرتاحه معاه كملى الجوازه دى و استخيرى الله وانا متأكده ان ربنا اكيد هيقف جنبك و يهديكى للطريق الصواب.......ممكن؟

سمسمه:سبينى افكر شويه الاول وبعد كده هرد عليكى بعد كام يوم

..............................

وبعد كام يوم كان القرار ان سمسمه قالت(من الاخر انا موافقه)



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 05:32 PM   #65 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


(اهلا وسهلا)







بعد عدة محاولات من سمسم انّه يسافر اصل الموضوع مش سهل مع السفاره

قدر انه ياخد الموافقه وكان ميعاد السفر يوم 25/9/2004

.............................

اما موضوع سمسمه فكان كالتالى.........

-قدرت سمسمه بعد عذاب شديد انها تستسلم للامر الواقع وتوافق على الاخ\ بودى والله العظيم انسان محترم جدا جدا جدا جدا

المهم ان بودى عارف العلاقه اللى كانت بتربط سمسم وسمسمه وعارف ان سمسم مسافر ومقتنع ان العمليه ليها رواسب في نفسية سمسمه لكن هو عارف ان العمليه مسألة نصيب

المهم

..............................

لكن في حاجه مش واخدين بالكوا منها

ان سمسمه لسّه بتحب سمسم ومش قادره تنساه (عبيطه)(رومانسيه)(او حب خالد)

والحل ان سمسم يرجعلها يا جدعان

انا مش قادر اقول اكتر من كده

ازاى اتنين يحبوا بعض للدرجه دى و ميتجوزوش(حكمة الله"وعسى ان تكرهوا شيئا)

بس مين يقول الكلام ده لسمسم وسمسمه

)ولله في خلقه شئون(

يا ترى ايه اللى هيحصل بين سمسم وسمسمه وبودى ودودى ومودى وام سمسمه ؟؟؟؟؟؟

................................



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 05:34 PM   #66 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


(قرار مصيري)







سمسم كان متعود انّه يروح مكان كان بيتقابل فيه مع سمسمه زمان , كان بيعتبر المكان ده هو الذكرى اللى من حقه انه يعيشها وماكانش عارف ايه اللى ممكن يحصل فيه..................

المهم ومن غير حرق اعصاب..

بالصدفه البحته دودى ومودى راحوا نفس المكان ولقوا سمسم قاعد لوحده و قعدوا معاه

مودى:ايه يا عم سمسم قاعد لوحدك ليه؟

دودى:انا عارفه ليه اصل سمسم وسمسمه كانوا بييجوا هنا كتير اكيد سمسم بيحب ييجى هنا و يقعد لوحده.

سمسم:انتى علطول كده فاهمانى,ايه الفصاحه دى

دودى:اختك الوحيده يا ابنى لو مكنتش افهمك من غيرى يفهمك سمسمه؟

سمسم:ربنا يوفقها مع بودى

مودى:من قلبك؟

سمسم:من كل قلبى ,انا عاوزها تنسانى وتعيش مع انسان غيرى يسعدها و يحققلها اللى انا ما قدرتش عليه

.دودى:يا ريتنا افتكرنا مليون جنيه.

.......................................

حاجه غريبه (دخل المكان سمسمه مع امها وابوها وبودى؟)

..........حاجه تجنن

مودى قام بسرعه وطلب من والد سمسمه انهم ييجوا يقعدوا مع المدام واخوها (احنا اهل)

.................

اول واحد رحب كان بودى(محترم)

المهم قعد سمسم مع دودى ومودى وسمسمه وبودى وابوها وامها.........

...............ويا ريتهم ما قعدوا

........................................



طول القعده سمسمه ما نزلتش عينها من على سمسم

مش قادره تنسى انه مسافر (حرام)

اما سمسم محاولش حتى انه يوجهلها عنيه وكل ما حد يسأله اى حاجه كان بيرد من غير ما يركز في كلامه.

لحد ماو صلنا للسؤال المهم

بودى:انت مسافر امتى يا سمسم؟

سمسم:25\9

بودى :اكيد خلاص؟

سمسم:الحمد لله انا خلاص خلصت كل الورق ومش ناوى ارجع تانى؟

......قالها وهو لاول مره بيبص لسمسمه

ظهرت الدموع في عيون سمسمه وهى مش حاسّه

,.....................

الموقف اتكهرب من غير لزوم

بودى( العريس الجديد ) :انا اسف يا جماعه عندى مشوار مهم ونسيت اعمله ممكن استأذن و انا اسف للمره التانيه.(عنده دم مش مياه غازيه)

سمسم:خدنى معاك يا بودى انا عاوز اروح لواحد صاحبى

بودى:مش هينفع انا وانت نمشى مع بعض لازم واحد فينا يستنى ؛ انا اسف يا جماعه كنت فاكر انى ممكن اسعد سمسمه بس مش قادر استحمل اكتر من كده,انا اسف يا عمى (قلع الدبله) الجواز قسمه ونصيب وكنت اتمنى انى اكون جوز بنتك بس افتكر ان سمسم هو انسب انسان ليها . ............................ (محترم)( بيفهم) ( راجل عنده دم ) ( فيه مشاعر جوه مش ملوخية )

فين ابوها يا ناس مالوش كلمه الراجل ده

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,





ساب بودى الجميع وهم في دهشه من موقفه بس لاول مره ياخد والد سمسمه موقف ايجابى في القصه

انتهى الصمت بكلمه من ابو سمسمه ............

الاب:المثل بيقول اخطب لبنتك وما تخطبش لابنك

وانا عاوزك يا سمسم عريس لابنتى سمسمه.

موافق؟ ( هيه هيه الحمد لله اخيرا هتفرج اهه )

.................................

بعد كل ده ممكن سمسم يقول ايه لواحد بيقوله انا عاوزك تتجوز بنتى(خلى عندك دم)

....................

سمسمه:وانا مليش رأى يا بابا؟

الاب:المره دى لا ملكيش رأى تانى ولو نطقتى بكلمه واحده لاانتى بنتى ولا انا اعرفك.

سمسمه:على العموم اتمنى ان سمسم يوافق مع انى حاسّه انى كده بتفرض عليه

سمسم:انا مقدرش ارفض يا عمى وفى نفس الوقت لازم تعرف حاجه الاول قبل ما تجوزنى بنتك

سمسمه:بابا موافق من غير ما تقول حاجه وانا موافقه ولو عاوز ترفض ارفض من غير ذكر اى اسباب

سمسم:بس عمى من حقه يعرف انى....

سمسمه:اسكت بقولك متقولهاش,الفرح امتى يا بابا

الاب:زى ما سمسم يقول لو حتى بكره انا موافق

سمسم: و السفر؟ اعمل فيه ايه؟

سمسمه :انا مستعده اجى معاك لاخر الدنيا

سمسم:وانا مستعد اخلص كل ورقك فى اسبوع ونسافر مع بعض ونقضى شهر العسل في استراليا

الام(لسمسمه):وانا ما عنديش استعداد ان بنتى تبعد عنى ومش موافق ه ان انتوا تسافروا( هي ناقصاكي ما تقعدي ساكتة )

سمسمه:وانا عاوزه اسافر يا ماما مع سمسم و بصراحه انا عاوزه اكون فى اى مركز للدعوه الاسلاميه هناك .ممكن يا بابا ؟

الاب:على بركة الله.

سمسم :خلاص يبقى ان شاء الله الجواز هيكون يوم 24\9

..............:




gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 05:35 PM   #67 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


(اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله)



بعد مرور كام يوم على اخر لقاء بين (انتوا عارفين)

...........................

سمسم وسمسمه المره دى موقعوش في اى تجاوزات زى الماضى

وكانت كل حاجه بينهم شرعيه وحلال المهم

سمسم قدر يخلص الورق بتاع سمسمه علشان تسافر معاه وعلشان يخلص الورق بسرعه كان لازم ينكتب الكتاب وبكده اتجوز سمسم سمسمه بس من غير دخله و زفاف

كان احتفال اسلامى صغير عند سمسمه في البيت حتى يحين موعد الزفاف الكبير يوم 24\9

:

المهم.....................



سمسم وسمسمه بقت علاقتهم خلاص شرعيه 100%

كان من حقه انه يخرج معاها لوحدهم من غير محرم وكان الحوار التانى بينهم في نفس المكان بتاعهم......................

سمسم: انا مش عاوزك تندمى انك اتجوزتى انسان عقيم

سمسمه:مين اللى قال انك عقيم,الله اعلم الطب كل يوم فيه جديد وبعدين مفيش حاجه اسمها مستحيل,انت مؤمن بالله و عارف انه لو مكتوبلك انك تكون عقيم انا مش هعترض على قضاء ربنا

وفى جميع الحالات كفايه عندى انى اعيش معاك و احّس انى زوجتك ,ده عندى افضل بكتير من اى حاجه تانيه,وصدقنى انا كل اللى اتمناه انى اقدر اكون زوجه صالحه ,.

انا خلاص مش عاوزه حاجه تانى من الدنيا بعد ما حملت اسمك فاضل ان ربنا يرضى عنى

صغير منك؟ ممكن طلب

سمسم:انتى تأمرى وانا على الطاعه والولاء

ولا حرام؟ سمسمه:ممكن ابوس ايديك

سمسم:انا اللى هبوس ايديكى ,انتى نسيتى انك مراتى

سمسم وهو يقبّل يد سمسمه (:انا مش عارف ازاى اشكرك على انك وافقتى تتجوزينى بعد كل اللى,انا عملته معاكى اوعدك انك مش هتشوفى منى اى حاجه تضايقك وهكون معاكى وفىّ و عطوف و................)

سمسمه:من غير ما تكمل انا واثقه ان كل اللى هتقوله محفور جوه قلبى و عايشاه من زمان اوى معاك بقلبى من غير ما اكون معاك بجسمى

بحبك بحبك: انا بحبك

...................

بعد اليوم ده عاش سمسم مع سمسمه اجمل ايام

في حياته و كانت كل ايامهم فيها سعاده محدش يقدر يوصفها غير سمسم وسمسمه

............ ..............




gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 05:38 PM   #68 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


(((((الفصل الاخير)))))



ومش هطول عليكم بقة واحكى ليكم اخر فصل

بسم الله

مامت سمسمة : سمسمة لازم نروح البلد بقة عشان نقول قريبنا وليهم الحق انهم يعرفوا انك اتجوزتى الانسان الانتى بتحبية وعشان تسلمى عليهم وانتى مسافرة

سمسمة : ماشى يا ماما بس لازم اخد الاذن من سمسم اول انا هتصل بية حالا واقولة

اتصلت بية بالتليفون

سمسم : ازيك يا حببتى اخبارك اية وحشانى اوى

سمسمة : وانت كمان والله يا حبيبى .... حبيبى ماما عوزانى اروح معاها البلد عشان اسلم على قريبنا قبل ما نسافر

سمسم : طبعا يا حببتى روحى بس انا مش عارف لية قلبى مش مطمن

سمسمة : لا مش تقلق خالص احنا مش هنتاخر يا حبيبى وهبقى اطمنك عليا عطول خلى بالك من نفسك انت بس

سمسم : ماشى يا حببتى وانتى كمان يلا لا اله الا الله

سمسمة : محمد رسول الله

صحوا الصبح ماما سمسة وسمسة وروحوا المحطة عشان يروحوا البلد

بس فى حاجة سمسمة وسمسم قلبهم مش مرتاح حاسين ان فى حاجة قلفين اوى وقلبهم مش مطمن مش عارفين لية

ركبوا العربية سمسمة ومامتها

وهما فى نص الطريق كده

حصل موقف غريب اوى

فجائة والعربية ماشية الكوتشات حصلها حاجة العربية قلبت

لا مش معقول يا لهوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

بجد



لا مش مصدق سمسمة ممكن يحصلها حاجة بعد كل ده

اه بجد سمسمة اصابت هيا ومامتها واغمى عليها

الناس لحقت العربية وهيا فى الحادثة

وطلعوهم منها الحمد الله واخدوا كل الركاب الى المستشفى

سمسم وصل الخبر

جرى على المستشفى وهو بيبكى وقلقان على حببتة

دخل عليها فى الحجرة لقها تعبانة اى وفى اخر انفسها يااااااااااااااااااااااه

سمسم فى دمار وسمسمة فى اخر دقايق فى حيتها

سمسم : سمسمة لا يا سمسة مش تسبينى والنبى بلاش خليكى معايا وهو بيبكى سمسة فتحت عنيها وبصت لية مش مصدقة ولا هو مصدق

الناس كلها مش مصدقين انتوا نفسكم مش مصدقين من الموقف انا كمان بجد سعقت منه اول ما عرفت

سمسم وسمسمة مسكين ايد بعض

سمسمة : سمحينى يا سمسم والنبى على اى حاجة عملتها معاك وحشة ومش تنسانى خالص وخلى بالك من نفسك

سمسم : مش تقولى كده والنبى يا سمسمة انتى هتعيشى ولازم نعيش حيتنا

سمسمة : لا يا سمسم انا خلاص حاسة بتهيتى احضنى يا سمسم خلينى بجد اخر حضن يبقى ان

سمسم : بيبكى مش قادر يكلم

سمسمة : مااااااااااااااااااااااااااااااااااااتت ايوة ماتت سمسمه........ لا بجد حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااام

سمسم : فى حالتة زهل تعتبر هو كمان ميت بجد

سمسم : قلالها وهيا بتودع الحياة سمسمة انا عمرى ما هنساكى يا اول واخر حب فى حياتى

اوعدك يا سمسمة انى عمرى ما هكلم واحدة ولا هجوز اى واحدة غيرك ومش عاوز اعيش من بعدك كمان

اوعدك يا سمسمة انك حببتى وهتفضلى حببتى طول عمرك

.................................................. .................................................. ..............................

بس عاوزه قولكم حاجة سمسم بجد مش اتجوز ولسة عايش على احلى زكرى فى حياتة ومش راضى يسافر من غير حببتة وعايش ليها وكل يوم بيروح ليها مقبرها ويتذكر احلى ايام حياتة



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 05:40 PM   #69 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 




 
gogo.queen على طريق التميز

افتراضي


خلاص يا جماعه القصه كده انتهت خلاص
بجد القصه دى اثرت فيا اوى اوى اوى لدرجه انى عيطت جامد وكل اما اقرأها بعيط تانى
بجد نفسي اعرف ايه احساسكم بعد ما قريتوها
ونفسي تتعلمو منها الحب بجد الحب بتسماحو واخلاصو وغيرتو وكل حاجه
شوفو الحب والتسامح والاخلاص وصل لحد فين
ياريت كلنا نتعلم منو بجد
(وانا القصه دى بهديها لواحد حبيتو جدا من كل قلبي
وهفضل احبو طول عمرى وبوعدو نفس الوعدونفسي يحصلي زى ما حصل لسمسمه انى انهى حياتى وانا بين ايديه)

واهداء لكم جميعا طبعا
اشكركم جميعا علي حسن متابعتكم للقصه
انا حبيت اخلصها قبل رمضان
ورمضان كريم
تقبلو تحياتى
gogoooo



gogo.queen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-18-2009, 06:49 PM   #70 (permalink)
عضو شرف !!
 




 
DJ_ MaDo على طريق التميز

افتراضي


بارك الله فيكى





تسلم الايادى على القصه الجميله اووووووووووى يا جوجو



DJ_ MaDo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم الحب والرومانسية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 07:55 PM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd