منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

قسم الصور قسم خاص بصور الفنانين والمشاهير والصور الطبيعيه والصور الطريفة

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



محاولات في بورسعيد للصلح بين : زيدان ومي عز الدين

شكلهم هيرجعوا تانى __________________

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-18-2009, 07:06 AM   #1 (permalink)
عضو فضى
 




 
m!do على طريق التميز

Unhappy







شكلهم هيرجعوا تانى

__________________




m!do غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-18-2009, 08:49 AM   #2 (permalink)
عضو نشيط
 




 
LOZO على طريق التميز

افتراضي


لا يا عم مش هيرجعو تانى

وشكرا على الاخبار



LOZO غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-18-2009, 05:00 PM   #3 (permalink)
عضو ماسى
 




 
h0sSaM habib على طريق التميز

افتراضي


الله اعلم



h0sSaM habib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-18-2009, 10:53 PM   #4 (permalink)
عضو شرف !!
 




 
MR.HERHER على طريق التميز

افتراضي


[quote name='LOZO' post='938865' date='Sep 18 2009, 09:49 AM']لا يا عم مش هيرجعو تانى

وشكرا على الاخبار
[/quote]



ايه هو انت تعروفوهم ولا ايه*











تسلم ايديك يا معلم




MR.HERHER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-18-2009, 11:53 PM   #5 (permalink)
عضو شرف !!
 




 
TiTo lamor على طريق التميز

افتراضي


طيب يا جماعه كلام زى الفل





يلا بينا اللى فى أيده حاجه يقدمها يا جماعه





وبصراحه أنا مش عايز الصلح يتم





والله يا جماعه هى مش تستهلوا



أنا شايف أنها مزوداها أووى



عايزه الناس كلهم يقولوا أنها محترمه أوى متقبلش اللى حصل فى جنوب افريقيا



محمد زيدان ده نجم عالمى





ولو فى شوية عقل كانت أتأكدت أنه مش محتاج أنه يعمل كده زى ما الاشاعات بتقول يعنى



ولف العالم كله من هو صغير جدا



ودائماً وأبداً



على رأى المثل



الشجره المثمره "مى عز الدين " بتحدفها بالطوب



التوقيع
سيرفر دونلودز2 لأهم الاحداث العالمية " رياضة عالمية - سينما حقيقية - روئع الأحداث العالمية " فى بيتك حصرياً من دونلودز2 للتواصل هنا
TiTo lamor غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-21-2009, 01:10 AM   #6 (permalink)
مراقب سابق !
 
الصورة الرمزية Samurai
 




 
Samurai على طريق التميز

افتراضي


تسلم يا ميدووعلى راى تيتو الشجره المثمره "مى عز الدين " بتحدفها بالطوب



التوقيع

Samurai غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم قسم الصور

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 09:30 PM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd