منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

الحب والرومانسية كل مايتعلق بالحب من مشاكل وانواع الحب.وأروع ماقيل فى الحب واجمل قصص الحب الرومانسية

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



امتى اقول "stop"

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ساعات كتير بنبأه فى علاقة مبهدلانا و نلاقى نفسنا متاخدين غسيل و مكوى و فى

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-27-2009, 11:20 AM   #1 (permalink)
عضو ماسى
 




 
h0sSaM habib على طريق التميز

افتراضي



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



ساعات كتير بنبأه فى علاقة مبهدلانا و نلاقى نفسنا متاخدين غسيل و مكوى و فى النص بنتشطف و نتنشر كمان و مع ذلك قاعدين و متبتين فى الغسالة و عم المكوجى اللى بيعمل فينا كده و مش بنقول أبدا "كفاية" لغاية ما ساعات الطرف اللى اودامنا هو اللى كمان مابيعبوش و بيقولها هو، و ساعتها بنحس أوى بالمثل اللى بيقول "رضينا بالهم و الهم مرضيش بينا" طب ليه يا حبايبى نعمل فى نفسنا كده؟ و نرضى لنفسنا بالهم؟؟





امتى اقول "stop"





الانسان ممكن يسيب نفسه في علاقة بالمنظر ده .. ويكون مش سعيد ..

لانه مش عاوز يكون لوحده .. خايف من الواحدة .. اتعود يكون في حياته الشخص ده بحلوه ومره ... اتعود على وجود حد يهتم بيه ..ومش عايز يعيش لنفسه وبس

باختصار الخوف من الواحدة احيانا يكون السبب



ده غير الموروثات القديمة اللى جوانا .. قسمتى ونصيبى ..اللى أعرفه احسن من اللى معرفهوش ..

والخوف اللى بيملانا من المجهول .. بصراحة انا بحس ان ينقصنا الجرآة للتجديد ومواجهة أى واقع مؤلم في حياتنا .. وده بيضيع سنين من العمر ومن غير ما نحس









فى انتظار تعليقاتكم

و قولوا لى امتى الواحد يوقف العلاقة؟ و ليه ساعات الواحد بيسيب نفسه لعلاقة بالمنظر ده؟




h0sSaM habib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم الحب والرومانسية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 01:41 PM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd