منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

الحب والرومانسية كل مايتعلق بالحب من مشاكل وانواع الحب.وأروع ماقيل فى الحب واجمل قصص الحب الرومانسية

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



أفـــــــتح قلــبك & أحـــــــــــلى سؤال

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion اية ياجدعان هو انتوا مش عارفين اسمى اية ولا اية ؟؟ ونسيت اسأل علشان

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-03-2011, 11:05 PM   #81 (permalink)
•• Lord Of The Games ••
 
الصورة الرمزية ShadowFang
 




 
ShadowFang على طريق التميز
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ShadowFang

افتراضي


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion مشاهدة المشاركة
اية ياجدعان هو انتوا مش عارفين اسمى اية ولا اية ؟؟

ونسيت اسأل علشان بقالى كتير مدخلت المواضيع دى ..

لو اكتشفت فى يوم انى حبيبتك بتخونك يترى هيكون رد فعلك اية ...؟

على رأى المثل :- ابعد عن الشر وغنيلوا

يعنى اسبها وخلاص بدل ما اظبط الولى ضرب واهزقها شويه برده وهيحصل مشاكل كتير


؟ اكتر حاجه بتحبها فى حبيبتك من حيث الزوق والجمال وخفه الدم وكده يعنى ...... ألـــــــــــــخ الى يجاوب يقول كل حاجه بيحبها فى حبيبتوا



التوقيع



ShadowFang غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 07:43 PM   #82 (permalink)
• ĞêŋęŘąl MąŋāģęŘ •
 
الصورة الرمزية Scorpion
 




 
Scorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر MSN إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Skype إلى Scorpion

افتراضي


طب ما انت قولت كل حاجة يا عسل ... هههه

عمتا اسمع يا سيدى .. دة اللى حاضر فى ذهنى دلوقتى منا خلاص بطلت جو الاشعار دة من زمان بس ياعنى اهو ..!!

بحب عنيها يوم ما يكون القمر فى ليالى ضياءه .. بحب خدودها لما الشمس تلمسها باشعاتها الزرية وتملى وجهها نورا
بحب حركة شفايفها وهى بتقولى انا بحبك .. بدوب فى جمال نظرتها لما تكون نظرة مخطوفة
وبستنى اللحظة اللى برجع منها من سفرى علشان اشوف مدى شوقها ليا

بحب دلعها وهى بتطلب منى انى احضنها .. بحب مواسيتها ليا لما اكون زعلان وبتراضينى
بحب مشيتها على الارض وكل خطوة من خطوتها بتهز كيانى من على الارض .
بموت لما اشوف فى عنيها نظرة وداع ..وبموت فى لمسة ايدها لايدى فى لحظة الوداع

كفاية دول .. اللى فاكرهم بقى
ً

السؤال اللى جاى .. اية هى عيوب حبيبك



التوقيع








For Uploder
Short Link | Up Imag | Help Uploder
Scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 07:50 PM   #83 (permalink)
•• Lord Of The Games ••
 
الصورة الرمزية ShadowFang
 




 
ShadowFang على طريق التميز
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ShadowFang

افتراضي


يا جامد يا شاعر روح اقف على الناصه واشتغل بياع شعر =))

اسأل السؤال علشان نجاوب



التوقيع



ShadowFang غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 07:52 PM   #84 (permalink)
مشرف
 
الصورة الرمزية Sun Mezo
 




 
Sun Mezo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى Sun Mezo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Sun Mezo

افتراضي


أيه يابو عصام ده

انت فوق المستحيل

عيوب حبيبتى يامعلم أنها بتزعل بسرعه كبيره جداااااااااا

ونرفوزه حبتيين وبتعيط من أقل حااااجه

ممكن دى تكون من مميزاتها بس انا برده مبحبش كده بتختلف



التوقيع[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
Sun Mezo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 07:56 PM   #85 (permalink)
• ĞêŋęŘąl MąŋāģęŘ •
 
الصورة الرمزية Scorpion
 




 
Scorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر MSN إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Skype إلى Scorpion

افتراضي


اصلها بتفرق يابو زياد على راى عمرو دياب



التوقيع








For Uploder
Short Link | Up Imag | Help Uploder
Scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 07:58 PM   #86 (permalink)
مشرف
 
الصورة الرمزية Sun Mezo
 




 
Sun Mezo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى Sun Mezo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Sun Mezo

افتراضي


هههههههههههه ماشى يابو عصام مين الى هيسأل انا مسألتش المره الى فاتت وقلت الى بعدى يسأل



التوقيع[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
Sun Mezo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 08:00 PM   #87 (permalink)
•• Lord Of The Games ••
 
الصورة الرمزية ShadowFang
 




 
ShadowFang على طريق التميز
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ShadowFang

افتراضي


عاوز تكلم بنت وانتا بتحبها اووى هتقولها ؟ سؤال على السريع

الى يقول يحكى بالتفصيل الممل =))



التوقيع



ShadowFang غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 08:12 PM   #88 (permalink)
مشرف
 
الصورة الرمزية Sun Mezo
 




 
Sun Mezo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى Sun Mezo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Sun Mezo

افتراضي


هههههههههه

أولاً هدور وأقلب وأشقلب فى كل حته عشان اعرف

الحاجات الى بتحبها , الحاجات الى بتكرها , المود بتاعها أيه, طبعها وتصرفاتها أيه

بعد كده أدخل بالصفات دى وبحاول ألفت نظرها

بس أنا شخصياً بعتمد على الصراحه والجرأه أحياناً ههههههههه

وأحاول أوفق نفسى معاها وأكدلها بس بالطريقه وأحاول أزرع فيها حاجه تخلينى أحبها

بس الربع الاخير من المشوار ده لو لقيت النتيجه سلبيه بكره اليوم الى شفتها فيه مبستناش للأخر




التوقيع[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
Sun Mezo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 08:17 PM   #89 (permalink)
• ĞêŋęŘąl MąŋāģęŘ •
 
الصورة الرمزية Scorpion
 




 
Scorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond reputeScorpion has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر MSN إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Scorpion إرسال رسالة عبر Skype إلى Scorpion

افتراضي


لا يا زياد .. يمكن تكون دى الدخلة بتاعتك .. اما انا دخلتى مختلفة هكتبها فى السهرة فى الرد دة

لنا عودة ..>>



التوقيع








For Uploder
Short Link | Up Imag | Help Uploder
Scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-04-2011, 08:20 PM   #90 (permalink)
مشرف
 
الصورة الرمزية Sun Mezo
 




 
Sun Mezo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى Sun Mezo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Sun Mezo

افتراضي


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Scorpion مشاهدة المشاركة
لا يا زياد .. يمكن تكون دى الدخلة بتاعتك .. اما انا دخلتى مختلفة هكتبها فى السهرة فى الرد دة

لنا عودة ..>>
فعلاً هيا بتختلف يامعلم

بس لو لفيت العالم كله ماهلاقى أحلا من دخلاتك

http://www.downloadiz2.com/forums/t37124.html

ده الرد تقريباً عالسؤال



التوقيع[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
Sun Mezo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم الحب والرومانسية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 05:26 AM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd