منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

القسم الترفـــيهى قسم هتموت من الضحك فية

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



فوائد الزوجه النكديه

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ !!!!!! للزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها: 1-تجعل لسان الزوج

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-29-2010, 01:02 AM   #1 (permalink)
مشرف
 
الصورة الرمزية Sun Mezo
 




 
Sun Mezo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى Sun Mezo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Sun Mezo

Exclamation



من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ !!!!!!







للزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:









1-تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

"طول اليوم تلاقيه بيدعي حسبي الله ونعم الوكيل





2-تساعد الزوج على غض البصر...

طبيعى جداااااا ..لأنه هيكره صنف الستات كله







3-تساعد الزوج على صلة الرحم..

ماهو طول النهار هربان عند مامته



4-تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه..

طبيعى جدا .. مااصل نفسه هتبقى مسدوده على طووووول

*

*

*



اخيرا بقى ركزو فى دى عشان تشوفوا بس نعمة الست فى حياة الراجل نكدية ولا حتى ملالاك





تجعل من زوجها رجلاً عظيماً





لأنه طبعا بسبب قرفه وزهقه منها هيقعد اطول فترة ممكنة فى الشغل .. بالتالى هيحقق المثل القائل "راجل بيفهم اللى قال المثل دوت على فكره "



وراء كل رجل عظيم امرأة









يعنى فى كل الأحوال الست فى حياة الراجل .. نعمة .. نعمة .. نعمة







قدروا النعمة بقى يا رجالة























--------------------





التوقيع[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
Sun Mezo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01-29-2010, 02:47 PM   #2 (permalink)
مشرف قسم الريمكسات
 
الصورة الرمزية YoKa
 




 
YoKa على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى YoKa إرسال رسالة عبر Yahoo إلى YoKa

افتراضي


تسلم موضوع جميل يا ميز

بس شكراً انا مش عاوز اكون زوجتي نكديه



التوقيع

Yoka
YoKa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم القسم الترفـــيهى

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 02:33 PM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd