منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

القسم الادبى قسم الادب والشعر والنثر والقصص الادبية الرائعة

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



احلام وضاعت

أحـــــــــــــــلام وضاعت أحاسيس وماتت أوقات وفاتت أما الأحلام فكلها أوهام لما ابتدي بينا الكلام وقلت بحبك وقالت يا سلام وردت

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-07-2010, 08:54 PM   #1 (permalink)
مراقب سابق !
 
الصورة الرمزية Samurai
 




 
Samurai على طريق التميز

افتراضي



أحـــــــــــــــلام وضاعت

أحاسيس وماتت

أوقات وفاتت

أما الأحلام فكلها أوهام

لما ابتدي بينا الكلام

وقلت بحبك وقالت يا سلام

وردت باحلي كلام

ومرت بينا الأيام

من شوق وسهر وئام



ووصلنا لأول مطب

قلت أستر يارب

قلبيتنى قلب

وباعت الشوق والحب

بتقول ظروف ومكنش ليا ذنب

هاعمل إيه؟ماهو الزمن ابن الكب



واتصلت فى يوم قلبي انشرح

وقالت لي أنت معزوم على الخطوبة و الفرح

سكت وسكت قلبي اللى أتجرح

وحلفت من يومها انى هكون

وهكسر قلبي الحنون

ومش هاعرف معنى الخوف

ولا اسيب نفسي للظروف

واللى يعيش يا ما يشوف

وفهمت وتعلمت

بعد ما تعبت وتألمت



المهم رحت وسبت الماضي

اللي مش عليه راضى

وعرفت لما أخلصت و حبيت كانت عبيط وفاضي

المهم اتخطبت وعملت زيطه

ورقصت لتنسي زى العبيطة

وبقت مع خطيبها طيبه وعبيطة

زى الجزمه يضربها وترد له من الحيطة





المهم الواد طلع إبليس

سابها وهجرها فى أول أوتوبيس

معجبتوش والله دا واد سيس



ورجعت تتصل بالساعات

وتقول فاكر الذكريات

دا كان بينا أحلى الأوقات

حب وإخلاص وتضحيات

ضحكت أنـــــــــــــا

وقلتلها من غيرك عرفت الهنا

لم حبيتك بعت قلبي وخسرني انا



قلبي اللي كان بيحبك وخلاص

بعتينى وخليتنى زى القرطاس

بس دلوقتى فيه عقل وراس



روحــى أنت جـاريه للي يشتريكي

افتكرتك واحدة واتخدعت فيكى

بتحبي اللي يدفعك اعلى الاسعار

ويعيشك فى فيلا ويعملك مطــار

ويأكلك كباب وكافيار

والله دا حمار



قلبي اللي كان بيحبك وخلاص

بعتينى وخليتنى زى القرطاس

بس دلوقتى فيه عقل وراس



اما انا خلاص عشت مع غيرك الحب

وخلاص لقيت قلب

فاهمنى وعارفنى ومفيش كدب

سيبنى وانسينى خلاص مانت بعتينى




التوقيع

Samurai غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-15-2010, 10:11 PM   #2 (permalink)
عضو مبدع
 




 
اوهام الحب على طريق التميز

افتراضي


ياااااااااااااااه





كلامك احساسه جميل اوي





سرحت معاه



وحسيت بيه



رغم وجود بعض من الكلمات اللي كانت بتطلعني الاستمتاع باحساسك

لكن كنت بعديها





بجد

كلامك معبر عن حالة حب باخلاص

وقلب اتعلم القسوة لما فهم الناس



اوهام الحب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-17-2010, 03:46 AM   #3 (permalink)
مراقب سابق !
 
الصورة الرمزية Samurai
 




 
Samurai على طريق التميز

افتراضي


شكراااااااا لمرورك يا اوهام الحب

وميرسى اوووى على تعبيرك الجميل دة واحساسك الجميل دة



التوقيع

Samurai غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم القسم الادبى

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 12:53 PM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd