منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

القسم الترفـــيهى قسم هتموت من الضحك فية



––•(-• يوميات اداره داونلودز2 •-)•––

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ShadowFang انا مينفعش اكون عضو فى المنتدى اساسا هههههههههههههههههههههههه يبنى انت متنفعش تكون بنى أدم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-07-2012, 01:03 PM   #11 (permalink)
مشرف
 
الصورة الرمزية Sun Mezo
 




 
Sun Mezo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى Sun Mezo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Sun Mezo

افتراضي


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ShadowFang مشاهدة المشاركة
انا مينفعش اكون عضو فى المنتدى اساسا
هههههههههههههههههههههههه يبنى انت متنفعش تكون بنى أدم أصلاً بعد الى حصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed.Allam مشاهدة المشاركة
ربنا ياخدك يا زياد عشان انت فى كل الحلقات مودينى فى داهية

بس بجد تسلم ايدك على الحلقة بجد طلعت جامدة جدا

واحلى حاجة احمد شادو مضيعه فى الحلقة دى ههههههههههههههههههههههه

ده لو كلمنى على الميل انا هقوله تسلم ايدك على الحفلة اللى خليتنى فيها من حنجرتك الذهبية انام ههههههههههههههههههههههههههههههه

بس انا عاوزك المرة الجاية تظبط اكتر التزمت الصمت لاحيا عشان اكيد دى ناو نازلة ضحك عليا

انا عاوز اضحط عليها
ههههههههههههههههههههههههه مش انت الى ضايع يعنى انت نايم ده خير ليك

اه فعلاً حنجره مخرفه ههههههههههههه

وبالنسبه لألتزمت الصمت فهيا هتنزل يبنى فى الحلقات عادى زيها زى اى عضو بس اتقل انت بس
عشان الى جاى اجمد
ومنور التوبيك يازميلى



التوقيع[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
Sun Mezo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم القسم الترفـــيهى


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه للموضوع: ––•(-• يوميات اداره داونلودز2 •-)•––
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أيه رأيكم نكمل كتابه حلقات يوميات أداره داونلودز2 ولا لأ Sun Mezo القسم الترفـــيهى 6 12-23-2011 08:35 PM
برنامج مصر الجديدة - معتز الدمرداش - 20/9/2011 - الحديث عن التطورات الراهنه فى الساحه المصريه - كيفيه اداره الازمات فى مصر ؟ Admin الكليبات و البرامج التلفزيونية 0 09-21-2011 08:04 PM
يوميات عنتر وعبله سابقاً ودلوقتى يوميات هيثم وعبله Sun Mezo القسم الترفـــيهى 5 01-26-2011 08:18 AM
الى كل اعضاء /مشرفين/اداره داونلوديز2 كله يدخل يقول طفولته كانت ايه متشرده ولا طيبه ولا ايه Sun Mezo القسم الترفـــيهى 4 02-19-2010 08:16 PM
عامل فيها ناصح يعنى وبتحذف الموضوع "فى اداره ترد عليك" TiTo lamor أرشيف المحذوفات 2 10-17-2009 01:56 PM


الساعة الآن 09:01 AM


RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd