منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

أرشيف المحذوفات هنا تجد المواضيع التالفة و المحذوفة من قبل ادارة المنتدى

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



اعتزال رسمي وفيه سبب الاعتزال

انا كدا تمام اوي وبص يا علي انا المنتدي ده مش يفرق معايا يفرق معايا بس الناس الي فيه سواء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-16-2010, 07:42 AM   #11 (permalink)
مشرف قسم الريمكسات
 
الصورة الرمزية YoKa
 




 
YoKa على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى YoKa إرسال رسالة عبر Yahoo إلى YoKa

افتراضي


انا كدا تمام اوي وبص يا علي انا المنتدي ده مش يفرق معايا يفرق معايا بس الناس الي فيه سواء عملت الاكونت جميع اللوان الطيف مش هيفرق معايا يا شباب بجد قضيت معاكو ايام حلوه شكراً يا شباب علي الايام الحلوه

وبقولك ايه يا شيكو انت لو فكرت فيها انت مخك مخ اطفال وماخد في نفسك مقلب واسع عشان جو اداك الاداره انا مش انكر انك ساعدتني كتير في المنتدي بس لما الواحد يساعد الواحد ويكلمه اكنو بيكلم اخوه بظبط

وهو بيكلم كانو بيكلم واحد مش يفرق معاه لا شكراً وبقولك انا اول مره احب حساب جبيب او سحس انا متاكد انك عملت كدا معاه برده مدي حركاتك حركات نداله وبقولك انت لو اخر صاحب كانت الدنيا خربت فيه صحاب جدعه جداً مش زيك بتتكلم بتناكه ذي ميكون علي راسك ريشه بس بقولك في ناس تانيه الاداره والتواضع كله فيهم ذي جو ومحمد الكول مش ذيك تانكت الدنيا كلها فيك وبقولك بقي خدها نصيحه من اخوك الصغير التنك في الدنيا دي بيشوف ااياام سودي فيها ومن الاخر انت سيس يا شيكو وكل الي اقدر اقولك عليها انك لازم تشوف حد تيت في بيتك عشان انت عيل ابن تيت سلام يا شباب يا جدعان هتوحشوني جداً اي حد يعوزني انا موجود علي الاميل بتاعي وهو jaxvery_mm@- تم حذف البريد -



التوقيع

Yoka
YoKa غير متواجد حالياً  
قديم 04-16-2010, 07:50 AM   #12 (permalink)
مشرف قسم الريمكسات
 
الصورة الرمزية YoKa
 




 
YoKa على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى YoKa إرسال رسالة عبر Yahoo إلى YoKa

افتراضي


[quote name='Mezo king' post='964969' date='Apr 15 2010, 09:04 PM']ماينفعش كده يا ياسر



أذا كان فى خلاف بينك وبين على يبقى ماينفعش تسيب المنتدى

لانك كده بتعلن خسارتك#معلش ياعلى#



انا مش بحردك على حاجه.... بس انتا بتقول انك لو دخلت هاتخش بعضويه جديده

هى مش بالعضويه

وبعدين افتكر انك قولت ان القسم الترفيهى هاحافظ عليه طول ما انا عايش



فين بقى الوعود ديه يا أستاذ ياسر



وبعدين انا قولتلك ان المثل الى بيقول *اعرف صاحبك وعلم عليه* ممكن يكون فى غلط كبير جدا فى فهمه



وبعدين انتا بتقول عصام عصبى جدااااااااا بس طيب جدا



طب ممكن تستحمل صاحبك التانى برده!!ولا انتا استحملته كتير؟!!



ارجوا ان تسكن نفسك الثائره[/quote]





انا اسف اولاً يا ميزو خليت واحد ميستاهلش ربع جنيه خليته يكتب علي عضويتك ابن الناظر انا اسف

بس انت مش عارف حاجه انت لو مكانه هتشتمه ومش هتسيبه لاني بسلم عليه بقولو اذيك يا شيكو مش بتسأل ليه يا ندل كلام صحاب

لقيته دخل فيا شمال وبيقول انت مجنون ولا ايه

وكلام مش يتقال لحد

بقولك معلش انا اسف كمان اني حطيتك في الموقف ده بس المنتدي ده لو شيكو مشي منو هينظف من الوساخه والنداله لان الناس الباقيه كلهم جدعان



التوقيع

Yoka
YoKa غير متواجد حالياً  
قديم 04-16-2010, 02:11 PM   #13 (permalink)
ادارى متميز سابق !
 




 
Monster على طريق التميز

افتراضي


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته



كلمه للأخ ياسر



يااخ ياسر انا عايز اسألك سؤال واحد مال مشكلتك بعلى بمشكله المنتدى



هو انت شايف على دة صاحب الموقع ... انت بتقولك كلمك وحش خلاص اقطع التعامل معاه ... ودة بينك وبينوا انما الموقع مالوش دعوه بالقصه ديه



اعمل زى انا بتخانق كتير مع محمد وعلى وجورج وعصام كتير على الاميل وساعات بتوصل للشتايم..انما شغلنا فى الموقع مالوش دعوه بالقصه ديه



ولما اعتزلت من سنه من الموقع مش كانت على حاجه تافهه زى ديه ولا خناقات ولا كلام فاضى



يعنى خلاصه الكلام ان حوارات الاميل غير حوارات المنتدى





كلمه للاخ على



مش معنى ان جورج واثق فيك ومديك صلاحيات وادارة انك تركب الناس وتعاملهم وحش



انا عارف ان اعصابك مضغوطه عشان ظروفك اليومين دول بس لازم تتحكم فى نفسك شويه



وحوارات الاميل مالوش دعوه بالموقع



احنا مش عيال صغيرة هنمسك على بعد بالكلمه







وانتو الاثنين ماينفعش يطلع منكم الفاظ زى ديه فى المنتدى



المفروض تبقوا قضوه لاعضاء المنتدى



انما اى حد كدة هيخش يقرا المواضيع ديه هيقول دة عيال ماسكين الادارة



ارجوا التفاهم بينكم فى اقرب وقت






Monster غير متواجد حالياً  
قديم 04-16-2010, 04:49 PM   #14 (permalink)
عضو ملهوش حل !
 
الصورة الرمزية SheKo
 




 
SheKo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى SheKo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SheKo إرسال رسالة عبر Skype إلى SheKo

افتراضي


اقلكم انا بقي اي رجالة ايه اللي حصل من الشاب السرنس دة



انا فيوم قاعد في امان الله لقيت الشاب السرنوس دة بيكلمني بيقولي ايه بقي



من اول كلامه كدة بنفس الطريقة



شيكو ادخل اوقفلي عضويتي دلوقتي حالا وبدون نقاش



انا طبعا استغربت من الكلام دة فقلتله اوقفهالك ليه هو هبل يعني



لقيت دة بيقولي اصل انا هاسيب المنتدي اصل انا مش اد المسئولية قولتله يا حلاوة هو اي حد عاوز يسب المنتدي نوقفله عضويته



بطل هبل ولما تهدي كدة ابقي كلمني لقيت دة بيقولي ايه لا انا مش اهبل وانا عاوز اوقف العضوية



قلتله لا طالما هي كدة بقي اعمل ام موضوع وغور في داهية وفكك مني يلا وقلتله سلام



بس هو دة الحوار كله لو انا فلطان قولوا ولو هو غلطان بردة قولوا



ويا استاذ محمود بيه الادارة مش عيال واي واحد سرنس هايقول كلمة كدة او كدة علي الدارة من المنتدي او من برة هايحصل الشاب السيس دة



سلام



التوقيع



و رجعت من تاني سلطان زماني


SheKo غير متواجد حالياً  
 

مواقع النشر (المفضلة)

جديد مواضيع قسم أرشيف المحذوفات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



الساعة الآن 12:47 AM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd