منتديات داونلودز2


العودة   منتديات داونلودز2 > >

أرشيف المحذوفات هنا تجد المواضيع التالفة و المحذوفة من قبل ادارة المنتدى

اقوى عروض الويندوز و اللينكس VPS مقدمة من شبكة داونلودز2 !@!

اكونت سيرفر ويندوز اسطورى ( 8 كور بروسيسور + 32 جيجا رام + كونكشن 1 جيجا ) فقط بـ 50 جنيهأ !@!



يومية للمنتدئ

الحلقه العاشرة التزمت الصمت : هو فين عصام يا جماعه ده رنزى : مرزوع فى الادارة بيقول محدش يخش عليا

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-07-2012, 12:47 PM   #1 (permalink)
{ انظر لعينى ترى الحياة }
 
الصورة الرمزية التزمت الصمت لاحيا
 




 
التزمت الصمت لاحيا على طريق التميز

Talking يومية للمنتدئ




الحلقه العاشرة

التزمت الصمت : هو فين عصام يا جماعه ده

رنزى : مرزوع فى الادارة بيقول محدش يخش عليا
عشان بيعدل حاجات ممكن تنفجر فينا

زياد : لا ده عصام دخلت عليه لقيته بيشرب حشيش هو وجورج ودوشه

التزمت الصمت : احيه
رنزى : وانا فكراهم بيذاكروا ههههههههههه

زياد : رنزى انتى طيبه اوى اخرك تشربى تمر هندى
وبعدين يذاكروا ايه انتى فكراهم فى ابتدائى
دول بيجوزا ياما هههههههههههههه

التزمت الصمت : انا هشرب بانكو وابقى بت بلطكيه

رنزى : بلطكيه طب خدنى معاكى

زياد : هم دول بنات مصر قصدى هم دول عاهات مصر

احمد علام : ههههههههههههههههههه مفيش مقرر لبنانى يعدى دلوقتى

زياد : خلصوا خلاص

التزمت الصمت و رنزى فى نفس واحد ايه يات انته وهو ده احنا القمر يغير منا

زياد : قمر ال قمر ال
قصدك الضلمة تخاف منا

التزمت الصمت و رنزى يملاهم الغضب
مس هنرد عليكم

احمد علام : هم وشهم احمر كدا ليه


زياد : لا دى حصبه

ويأتى كلا من عصام وجورج و دوشه

عصام : منورين الخرابه

دوشه : هو احنا فين بالظبط

التزمت الصمت : تقريبا فى المنتدئ

عصام : خخخخخخ الحشيش مفعوله اشتغل قولتلكم عايز اروح الحمام

جورج : الله ياخربيتكم هتحبسونا حشيش ايه

يا جماعه احنا كنا بنعدل حاجات فى المنتدئ بس

دوشه : اه بنعدل حاجات وبنجربها وبنشوفها صنف كويس ولا لا

جورج : سكت ابن المفضوحة ده هيحبسنها

رنزى : هم بيقوله ايه

التزمت الصمت : تقريبا عايزين كوباية مايه او بيدوروا على عيل تايه

زياد : هع هع هع لا دول بيدوروا على مكان فاضى ههههههههه

احمد علام : شكل الاصطباحه كانت تقيله شويه

شادو يدخل فجاة

فين الكابتشينوا يا عصام

التزمت الصمت : الله كابتشينوا وانا كمان يا عصام عايزة كابتشينوا

رنزى : وكوبايه معاك ليا

زياد : وسجارة معاك ليا

دوشه : هو الباب بتاع الخروج منين يا جماعه

شادو : خخخخخخخخ اصطبحتوا من غيرى

جورج : هو حد يعرف انا بشتغل فين

دوشه :

نور : مالك يا دوشه

فنجرى :

رنزى نهار اسود الواد مات

زياد يضرب دوشه على قفاه

فنجرى :

احمد علام : مبروك علينا الاعدام يا رجاله

التزمت الصمت : هار اسوح اعدام ليه

شادو : هو شكله يوم اسود
يا جورج قولتلك متشربهوش حاجه ده نايم خلقه
عصام : ياعم هو انا اديته حاجه ده عصام

عصام : على الطلاق من مراتى اللى معرفهاش هو اللى قالى هات
وبعدين انتوا مين يا جماعه

رنزى : نهار اسود هم مالهم

دوشه :

شادو : لا هو كدا بيستعيد الذاكرة

دوشه : سالخير

عصام : خخخخخخخخخخخخ بعد ده كله سالخير

رنزى : ههههههههههههههههههه الواد فقد النطق
ومش فاكر الا سالخير

التزمت الصمت : لا ده فقد الحياه

زياد : ههههههههههههه لا فقد اعز ما يملك

دوشه : ها ها ها لا خفيف ياد انته وهو

رنزى : فنجرى انته كنتم بتعملوا ايه فى الادارة

فنجرى :

عصام : لا مش هيفيدك بحاجه دلوقتى

احمد علام : ههههههههههههههههه الصنف كان جامد

التزمت الصمت : لا حول ولا قوة الا بالله عاهات عاهات

رنزى : هم دول شباب الثورة
__________________________________________________ _____________________

للمنتدئ, جوليت


التوقيع

اجمل اخوات
RANZY & Ahmed.Allam

Ziad
التزمت الصمت لاحيا غير متواجد حالياً  
قديم 06-07-2012, 12:50 PM   #2 (permalink)
مشرف
 
الصورة الرمزية Sun Mezo
 




 
Sun Mezo على طريق التميز
إرسال رسالة عبر MSN إلى Sun Mezo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Sun Mezo

افتراضي


اقرأى القوانين الاول وده اخر تحزير !!



التوقيع[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
Sun Mezo غير متواجد حالياً  
 

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
للمنتدئ, جوليت

جديد مواضيع قسم أرشيف المحذوفات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه للموضوع: يومية للمنتدئ
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تحميل فيلم بنطلون جوليت بطولة ليلى علوى و عمرو اديب بجودة dvdscr - فيلم بنطلون جوليت - بنطلون جوليت 2012 Admin الأفلام العربية 6 06-20-2012 07:00 PM
كليب نسمه محجوب البوسطجية اشتكوا من فيلم بنطلون جوليت نسخة اصلية Đâŵšĥă الكليبات و البرامج التلفزيونية 0 04-18-2012 11:31 AM
تحميل فيلم بنطلون جوليت بطولة ليلى علوى و عمرو اديب بجودة ts - فيلم بنطلون جوليت - بنطلون جوليت 2012 Admin الأفلام العربية 2 04-16-2012 04:21 AM
تحميل فيلم الجوائز العالمية الحاصل علي 42 جائزة دولية Let The Right One In 2008 مترجم و بحجم 290 ميجا و التحميل علي اكثر من سيرفير jeho الأفلام الأجنبية 2 06-20-2010 05:52 PM
كل يوم تستطيع ارسال مسجات مجانية دولية ومحلية وبسهولة jamal1 أرشيف المحذوفات 0 05-27-2009 08:29 PM


الساعة الآن 09:46 AM


منتديات داونلودز2

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 

 

   Downloadiz2.Com - Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd